ОПЛАТА
Ви можете оплатити обраний товар трьома способами:
1. Оплата платіжною карткою онлайн.
- Оплата здійснюється через надійну платіжну систему LiqPay
- При оплаті онлайн ви можете бути впевнені, що оплачений товар є в наявності.
- Відсутня комісія за оплату замовлення.
- Якщо ви впевнені в своєму замовленні й позначили відповідне поле – придбання товару відбувається без контакту з менеджером.
2. Послуга «Оплата при отриманні (Післяоплата)» від Нової Пошти.
- Зверніть увага, що присутня комісія за послугу в розмірі 2% від суми замовлення + 20 грн. Детальніше про тарифи Нової пошти читайте на сайті перевізника.
- В разі скасування замовлення чи відмови забирати його у відділенні Нової Пошти, ви потрапите до списку ненадійних клієнтів і більше не зможете скористатися цією послугою на нашому сайті.
3. Послуга «Оплата при отриманні (Накладений платіж)» від Нової Пошти
- Після оформлення замовлення з вами зв’яжеться менеджер для підтвердження замовлення й уточнення подробиць.
- Увага, присутня комісія за послугу в розмірі 2% від суми замовлення.
- В разі скасування замовлення чи відмови забирати його у відділенні Нової Пошти, ви потрапите до списку ненадійних клієнтів і більше не зможете скористатися цією послугою на нашому сайті.
ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ
- Згідно з Постановою Кабінету Міністрів №172 від 19 березня 1994 року (за чинною редакцією), лікарські препарати й засоби, предмети сангігієни, парфумерно-косметичні вироби поверненню й обміну не підлягають.
- Ми лояльні до своїх покупців, тому випадки повернення будуть розглядатися в індивідуальному порядку.
- Водночас наголошуємо, що алергічна реакція, невідповідність текстури товару Вашим очікуванням, індивідуальна непереносимість компоненту, у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів №172 від 19 березня 1994 року (за чинною редакцією) не є підставою для повернення.
- У випадку повернення товару , у разі оплати замовлення банківською карткою на сайті, кошти повернуться вам на карту до 5 банківських днів. У разі оплати на розрахунковий рахунок 一 протягом 30 календарних днів.
- У випадку повернення товару через причину невідповідності його заявленим характеристикам, доставка такого товару відбувається нашим коштом.
ДОСТАВКА
- Доставка товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта».
- Доставка замовлень здійснюється тільки у відділеня Нової Пошти, або за адресою. При отриманні замовлення, будь ласка, перевіряйте цілісність вашого товару разом із представником служби доставки. У разі виявлення проблем із замовленням, ви можете написати звернення у службу доставки. Тільки за умови дотримання цих дій можлива грошова компенсація вашого замовлення.
- За неможливості перевірити разом із представником Нової Пошти цілісність товару у вашому замовленні, доставка в поштомати не здійснюється.
- Доставка будь-якого замовлення здійснюється БЕЗКОШТОВНО