Mobile Label

ОПЛАТА

Ви можете оплатити обраний товар трьома способами:

1. Оплата платіжною карткою онлайн.

  • Оплата здійснюється через надійну платіжну систему LiqPay
  • При оплаті онлайн ви можете бути впевнені, що оплачений товар є в наявності.
  • Відсутня комісія за оплату замовлення.
  • Якщо ви впевнені в своєму замовленні й позначили відповідне поле – придбання товару відбувається без контакту з менеджером.

2. Послуга «Оплата при отриманні (Післяоплата)» від Нової Пошти.

  • Зверніть увага, що присутня комісія за послугу в розмірі 2% від суми замовлення + 20 грн. Детальніше про тарифи Нової пошти читайте на сайті перевізника.
  • В разі скасування замовлення чи відмови забирати його у відділенні Нової Пошти, ви потрапите до списку ненадійних клієнтів і більше не зможете скористатися цією послугою на нашому сайті.

3. Послуга «Оплата при отриманні (Накладений платіж)» від Нової Пошти

  • Після оформлення замовлення з вами зв’яжеться менеджер для підтвердження замовлення й уточнення подробиць.
  • Увага, присутня комісія за послугу в розмірі 2% від суми замовлення.
  • В разі скасування замовлення чи відмови забирати його у відділенні Нової Пошти, ви потрапите до списку ненадійних клієнтів і більше не зможете скористатися цією послугою на нашому сайті.

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

  • Згідно з Постановою Кабінету Міністрів №172 від 19 березня 1994 року (за чинною редакцією), лікарські препарати й засоби, предмети сангігієни, парфумерно-косметичні вироби поверненню й обміну не підлягають.
  • Ми лояльні до своїх покупців, тому випадки повернення будуть розглядатися в індивідуальному порядку.
  • Водночас наголошуємо, що алергічна реакція, невідповідність текстури товару Вашим очікуванням, індивідуальна непереносимість компоненту, у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів №172 від 19 березня 1994 року (за чинною редакцією) не є підставою для повернення.
  • У випадку повернення товару , у разі оплати замовлення банківською карткою на сайті, кошти повернуться вам на карту до 5 банківських днів. У разі оплати на розрахунковий рахунок 一 протягом 30 календарних днів.
  • У випадку повернення товару через причину невідповідності його заявленим характеристикам, доставка такого товару відбувається нашим коштом.

ДОСТАВКА

  • Доставка товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта».
  • Доставка замовлень здійснюється тільки у відділеня Нової Пошти, або за адресою. При отриманні замовлення, будь ласка, перевіряйте цілісність вашого товару разом із представником служби доставки. У разі виявлення проблем із замовленням, ви можете написати звернення у службу доставки. Тільки за умови дотримання цих дій можлива грошова компенсація вашого замовлення.
  • За неможливості перевірити разом із представником Нової Пошти цілісність товару у вашому замовленні, доставка в поштомати не здійснюється.
  • Доставка будь-якого замовлення здійснюється БЕЗКОШТОВНО