Лідер у категорії догляду за віями та бровами, компанія RevitaLash® Cosmetics доповнює постійні цілорічні програми підтримки поінформованості та боротьби з раком молочної залози та оголошує початок щорічної програми Pink Program 2021, яка триватиме з 16 серпня по 31 жовтня 2021 року. Зокрема, в цей період ми будемо жертвувати по $2 з продажу кожної одиниці продукції
RevitaLash® Advanced (3,5 мл або 2,0 мл) чи брів
RevitaBrow® Advanced (3,0 мл). Кошти будуть передані на рахунки фондів боротьби з раком молочної залози. Максимальна сума пожертв становитиме $140000. Зокрема, офіційний дистриб'ютор бренду в Україні Revitalash Ukraine разом з головним офісом Revitalash Cosmetics передадуть $5000 пожертви українському благодійному фонду
КВІТНА для борьби з раком молочної залози.
Підтримуючи різні благодійні фонди, повязані з боротьбою з раком молочної залози, засновник і СЕО компанії RevitaLash Cosmetics доктор Майкл Брінкенгофф вшановує пам'ять покійної дружини Ґейл, якій у 32 роки поставили діагноз «метастатичний рак молочної залози», і заради якої була
заснована компанія. Компанія RevitaLash Cosmetics поставила собі за місію цілорічно передавати частину прибутків в фонди боротьби з раком молочної залози.
«Як світовий бренд, представлений у понад 70 країнах світу, ми пишаємося тим, що популяризуємо й розширюємо наші благодійні ініціативи, спрямовані на допомогу фондам та організаціям, котрі займаються питанням раку грудей», — зазначає Лорі Джейкобус, очільниця департаменту глобального маркетингу компанії. — «Ми вважаємо, що інформування, профілактика й боротьба з раком грудей — це діяльність, варта щоденної підтримки й сприяння протягом цілого року. Наша спільна мета — покращити життя тих, хто бореться з цією тяжкою хворобою, і зрештою, подолати рак молочної залози».
Крім того, в жовтні бренд проведе вже шосту щорічну кампанію One4One. За кожну придбану одиницю
RevitaLash Advanced (3,5 мл або 2,0 мл) чи
RevitaBrow Advanced (3,0 мл), бренд передасть по одному кондиціонеру для брів
RevitaBrow Advanced (3,0 мл) в City of Hope Positive Image Center (Центр створення позитивного образу при фонді «Місто надії»). Всього буде подаровано до 2000 одиниць продукту.
Для максимізації глобальної благодійної діяльності RevitaLash Cosmetics, бренд третій рік поспіль запускає міжнародну програму Greater Giving, до якої цьогоріч долучаться 15 країн. В рамках цієї глобальної ініціативи кожна з країн-учасниць самостійно визначить обсяг та отримувача благодійного внеску, а RevitaLash Cosmetics зі свого боку примножить цю пожертву на користь організацій, що борються з раком молочної залози.
Як ви можете взяти участь у благодійній ініціативі? Все дуже просто: достатньо придбати на нашому сайті кондиціонер для вій
RevitaLash Advanced або кондиціонер для брів
RevitaBrow Advanced. З кожної такої покупки ми передамо $2 на потреби фондів боротьби з раком грудей.
ПРИДБАТИ
ПРИДБАТИ